Pracovní místa


MÓDNÍ PORADKYNĚ/MÓDNÍ PORADCE pro prodejnu
ESPRIT Galerie Harfa
společnosti Retail Fashion s. r. o. na HPP
Kdo jsme?
Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módy inspiruje nadšením, jedinečným zbožím a
skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem.
Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance. Děláme z nakupování zážitek.
Jsme výhradní prodejce značky ESPRIT (www.esprit.com) v České republice, pod názvem Retail
Fashion zastupujeme již 14 let úspěšnou nadnárodní společnost PTH GROUP (www.pth.group).
Co budete dělat?
  • Vše pro to, aby každý zákazník odcházel z obchodu s úsměvem,
  • pečovat o zákazníky vstřícným přístupem,
  • pečovat o prodejnu a nabízený sortiment,
  • na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem,
  • dělat z nakupování zážitek.
Koho hledáme?
Šikovného kolegu nebo kolegyni. Výhodou je praxe na obdobné pozici.
Hledáme toho:
  • kdo sdílí naše hodnoty:
  1. Jako společnost prosazujeme OPTIMISMUS. Myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost
    k dalšímu rozvoji.
  2. Zasazujeme se o RESPEKT. Jsme uznalí, otevření a tolerantní.
  3. Usilujeme o POCTIVOST. Jsme čestní a féroví.
  4. Provází nás DŮVĚRA. Spolupracujeme – jsme tým a je na nás spolehnutí.
  5. Prosazujeme KVALITU. Naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení.
  6. Stojíme o LOAJALITU. Stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými
    hodnotami a cíli.
  • kdo mluví plynně česky nebo slovensky – to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou,
  • kdo má praxi, ten má výhodu. Ale není to nutné,
  • kdo má vzdělání. Stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou,
  • kdo již oslavil osmnácté narozeniny.
Co nabízíme?
  • hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • odpovídající mzdové ohodnocení 22 000 Kč – 27 000 Kč/měsíc
  • nástupní bonus ve výši 3 000 Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru
  • stravenky v jednotlivé hodnotě 120 Kč
  • skvělé zaměstnanecké slevy
  • příspěvek na penzijní připojištění zvyšující se podle délky trvání pracovního poměru
  • celoroční bonus za nemarodění
  • příspěvek na dovolenou
  • sportovní aktivity – možnost získat výhodně Multisport kartu
  • služby firemního psychologa k osobním potřebám
  • kurzy cizích jazyků
  • interní a externí školení, celofiremní aktivity
  • motivační soutěže
  • možnost vyplacení zálohy ze mzdy v průběhu měsíce
  • práci ve směnném provozu, rozložení pracovní doby na krátký/dlouhý týden na obchodech
    s otevírací dobou 9:00-21:00
  • skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Informace o pozici

  • MÍSTO PRACOVIŠTĚ
    Českomoravská 2420/15a, PRAHA 9, 190 00
  • TYP PRACOVNÍHO VZTAHU
    HPP – práce na plný úvazek
  • TYP SMLUVNÍHO VZTAHU
    Pracovní smlouva na plný úvazek na dobu neurčitou
  • POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ
    Základní
  • POŽADOVANÉ JAZYKY
    Čeština/Slovenština – plynulá znalost

ZADAVATEL
Retail Fashion s. r. o. – dceřinná společnost skupiny PTH Group, 120 00 Praha 2, www.pth.group
KONTAKT
marketa.prazska@pth.group, 774 449 075


FANY
Přijmeme asistentku prodeje do obchodu s dámskou módou s Francie a Itálie
Dlouhý, krátký týden ,dobré plat. podmínky !
Životopisy zasílejte na : fany@fanymode.cz
Info: 776 330 000

PRACUJ PRO H&M

Láká tě práce v módě, se skvělým týmem a v inspirativním, stále se měnícím prostředí? Přidej se k nám do H&M! POŠLI svůj životopis NYNÍ na:
Nabízíme:

  • práci na HPP nebo částešný úvazek,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • možnost kariérního růstu,
  • zaměstnaneckou slevu 25 %,
  • speciální slevy pro zaměstnance,
  • dotovanou Multisport kartu,
  • stravenky v hodnotě 90 Kč.
PRODAVAČ SPORTOVNÍHO ZBOŽÍ
Baví Vás sport? Pro prodejnu Intersport OC Galerie Harfa hledáme Prodavače sportovního zboží
Co Vás u nás čeká:
  • budete se starat o prodejnu, doplňovat zboží a udržovat pořádek v přidělené sekci / boty, textil, pokladna…/
  • budete si povídat se zákazníkem a zjišťovat, co zákazník potřebuje
  • budete hledat pro zákazníka nejlepší řešení
Co očekáváme:
  • ochotu naladit se na zákazníka, pozdravit ho a neformálně si povídat
  • chuť pomoci kolegovi
  • dobrou náladu
  • vše ostatní Vás rádi naučíme
Co nabízíme:
  • slevu pro Vás a Vaše blízké
  • pracovní oblečení a obuv
  • možnost testovat naše produkty, osobní zkušenost je nejcennější
  • zaškolení po nástupu
  • pravidelné produktové školení
  • možnost rozvoje a postupu
Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete prosím svůj životopis na martina.turokova@intersport.cz

ZAJÍMAVÁ  PRACOVNÍ   PŘÍLEŽITOST

Síť oděvních čistíren hledá schopné ženy pro různé profese do rychločistírny Bel & Blanc umístěné v Galerie Harfa

Očekáváme od Vás:

  • kladný vztah k práci
  • dynamičnost a pracovní iniciativu
  • dobré vystupování a jednání se zákazníky
  • schopnost pracovat v kolektivu růstu

Nabízíme:

  • dobré finanční ohodnocení
  • jistotu dobrého pracovního místa
  • perspektivu pracovního i platového

Kontakt: Ideal Česká s.r.o.
Holečkova 777/39, 150 00 Praha 5
Email: 

Prosíme o zaslání Vašeho strukturovaného životopisu se zpáteční adresou.


exclamationexclamationexclamationYOBAR hledá JOGURTO-MILOVNÍKAexclamationexclamationexclamation

Do našeho jogurtového baru YOBAR – OC Galerie Harfa –
Praha hledáme usměvavou kolegyňku/kolegu (HPP) na pozici Obsluha jogurtového baru.

Jaký by jsi měl/a být?
icecreamKomunikuješ rád/a s lidmi, ale nechceš nikomu nic vnucovat?
icecreamBaví tě práce v kolektivu a chceš poznat nové fajn lidi?
icecreamNemáš rád/a stereotyp a umíš si práci zorganizovat?
icecreamMáš smysl pro pořádek a jsi zodpovědný/á?
icecreamRád/a mlsáš a ještě k tomu zdravě?
icecreamPak patříš mezi nás!!!

point_right Nabízíme pěkný fixní plat + motivační složku
point_right Taky se nebojíme dát jednorázovou finanční odměnu, když vidíme, že někoho práce baví.
point_right Víme, že motivace je potřeba, proto jí u nás je více než dost a za svou snahu dostaneš třeba lístky do kina:-)
point_right K tomu všemu dostaneš 50% slevu na produkty z našeho sortimentu (naše yogurty si zamiluješ)
point_right Směny jsou převážně ranní, takže, co víc si přát?
point_right Když tě práce s námi bude bavit a budeš chtít jít dál, máme i možnost rychlého kariérního postupu

Pošli nám svůj životopis, dáme kafe a zjistíme, jestli jsme na stejné „vlně“
Kontakt: dmazanikova@froyobohemia.cz.
Budeme se těšit


Praha – Kosmetička

Pro prodejnu Yves Rocher na Praze 9 v hledáme novou posilu do našeho týmu na pozici kosmetička.

Náplň práce:

  • kosmetické služby v salonu
  • práce s pokladnou
  • poradenství a prodej zboží zákazníkům na prodejně
  • práce s pokladnou
  • příjem a doplňování zboží
  • příprava marketingových akcí na obchodě
  • po zaškolení i možnost líčení klientek

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou obor kosmetička
  • velmi vstřícný a pro-aktivní přístup k zákazníkům
  • zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • pracovní zkušenost v oboru výhodou
  • časová flexibilita
  • příjemné vystupování

Nabízíme:

  • zaškolení a vzdělávání v oblasti rostlinné kosmetiky YVES ROCHER
  • zaškolení postupů kosmetických ošetření Yves Rocher
  • slevy na produkty a kosmetické péče
  • práce v čistém a příjemném prostředí, firemní oděv
  • motivační odměny, bonusy
  • navýšení mzdy již po 6 měsících
  • stravenky
  • nástup po dohodě, možnost také ihned
  • práce na hlavní pracovní poměr, po roce smlouva na dobu neurčitou

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis s fotografií na email:  


Praha – Kosmetická poradkyně

Pro prodejnu Yves Rocher na Praze 9 hledáme novou posilu do našeho týmu na pozici kosmetická poradkyně.

Náplň práce:

  • práce s pokladnou
  • poradenství a prodej zboží zákazníkům na prodejně
  • příjem a doplňování zboží
  • příprava marketingových akcí na obchodě
  • po zaškolení i možnost líčení klientek

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • velmi vstřícný a pro-aktivní přístup k zákazníkům
  • zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • pracovní zkušenost v oboru výhodou
  • časová flexibilita
  • příjemné vystupování

Nabízíme:

  • zaškolení a vzdělávání v oblasti rostlinné kosmetiky YVES ROCHER
  • slevy na produkty a kosmetické péče
  • práce v čistém a příjemném prostředí, firemní oděv
  • motivační odměny, bonusy
  • navýšení mzdy již po 6 měsících
  • stravenky
  • nástup po dohodě, možnost také ihned
  • práce na hlavní pracovní poměr, po roce smlouva na dobu neurčitou

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis s fotografií na email: 


Barista v COSTA COFFEE
Přidej se do týmu nadšenců vynikající kávy. Rozšiř tak náš tým na kavárně a měj každodenní přísun prémiové kávy COSTA COFFEE.

Co budeš dělat?

  • Připravovat báječnou kávu a nápoje v kavárnách COSTA COFFEE
  • Prodávat různé dobroty a svou péčí zprostředkovávat dokonalý požitek z kávy
  • Starat se o blaho našich zákazníků
  • Pečovat o kavárnu a všechny její součásti

Co od tebe čekáme?

  • Úsměv na tváři a chuť pracovat
  • Veselou povahu a ochotu být nápomocný všem zákazníkům
  • Spolehlivost, loajalitu, pečlivost a vstřícnost
  • Zručnost a touhu se neustále rozvíjet
  • Hravost, soutěživost a obchodního ducha
  • Praxi mít nemusíš, vše tě naučíme

Co můžeš na oplátku čekat od nás?

  • Práci na HPP – smlouvu na dobu neurčitou
  • Odpovídající mzdové ohodnocení + benefity (MultiSport karta)
  • Příležitosti kariérního růstu
  • Zázemí silné a perspektivní mezinárodní společnosti
  • Supermoderní kavárenské prostředí
  • Partu zapálených milovníků kávy, která vždy drží při sobě
  • Příležitost pro osobní a profesní rozvoj
  • Možnost účastnit se baristických soutěží i v zahraničí
  • Zaškolení do všech pracovních aktivit
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Kontakt
Zaorálková Marie
tel: 739 542 199
e-mail:
web
facebook

 

PRODAVAČ/KA V CCC POMÁHÁ ZÁKAZNÍKŮM VYBRAT SI VYSNĚNÉ BOTY NEBO KABELKU. PTÁ SE, RADÍ, NABÍZÍ A TO VŠE DĚLÁ S ÚSMĚVEM A VSTŘÍCNOSTI TAK, ABY SE ZÁKAZNÍCI UJISTILI, ŽE NÁKUP V CCC JE TA SPRÁVNÁ VOLBA.

V našich prodejnách pracují lidé, kteří mají zákazníky rádi, jsou ochotni a přátelští. Díky tomu dokážou vytvořit příjemnou atmosféru a pomoct zákazníkům najít přesně to, co jim udělá radost. Mají rádi pořádek a estetiku a proto prodejny vypadají vždy perfektně. 

KOHO POTŘEBUJEME?

Máte zkušenosti s prodejem anebo velkou chuť se do toho pustit? Jste přátelští, aktivní, nevadí vám rychlé tempo práce? Máte rádi různorodost v práci, kde není prostor pro nudu a čas rychle utíká? Pokud jste si na tyto otázky odpověděli ano, bude Vás práce v CCC bavit!

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Pevný plat, který je na účtu vždy včas
  • Extra prémie z obratu prodejny
  • Stravenky ve výši 100 Kč.
  • Dotovaná karta Multisport
  • Kariérní růst
  • a mnoho dalšího 

Pokud se chcete dozvědět více, ozvěte se na telefonní číslo: +420 284 810 144. Svůj životopis také můžete zasílat na emailovou adresu: , nebo ho donést rovnou na prodejnu.

 


Bankéř/ Bankéřka – obchodní síť Equa bank

Koho hledáme?
Do našeho obchodního týmu hledáme nové kolegy, které láká práce v moderní a dynamicky se rozvíjející bance, pro kterou je proklientský přístup prioritou. Hledáme někoho, kdo má obchodního ducha, pro úsměv a pozitivní naladění nejde daleko, a věří, že klient je vždy na prvním místě. Staňte se součástí banky, která má velkou perspektivu a našlápnuto k dalšímu růstu! Využijte své obchodní dovednosti na maximum a staňte se součástí Equa bank.

V rámci této role budete:

  • reprezentovat Equa bank před našimi klienty a prodávat bankovní produkty
  • komunikovat se stávajícími i novými klienty
  • hledat nejlepší finanční řešení pro klienty v souladu s jejich aktuální situací a potřebami
  • hledat nové obchodní příležitosti
  • pracovat s bankovními systémy, protože moderní doba si žádá moderní přístup

Pozice vám sedne, pokud:

  • se cítíte jako ryba ve vodě v komunikaci „tváří v tvář“, ale i po telefonu nebo emailem
  • se nebojíte oslovit klienta a umíte naslouchat jeho potřebám
  • máte pozitivní přístup k práci a nezaskočí vás ani nestandardní situace
  • umíte přijmout zpětnou vazbu a máte chuť učit se novým věcem
  • se zvládnete domluvit anglicky nebo jakkoli jinak i s každým, kdo nerozumí česky
  • je pro vás běžná práce s počítačem samozřejmostí

Co vám (kromě měsíční mzdy) nabídneme my?

  • pestrou práci, při které je každý den jiný a nudit se tak rozhodně nebudete
  • širokou škálu školení, workshopů i individuálních konzultací, které vám pomohou využít váš obchodní potenciál a dovednosti na maximum
  • pracovní prostředí na našich moderních a barevných pobočkách umístěných tak, aby je klienti nepřehlédli
  • moderní systémy a technologie, které naši vývojáři stále posouvají dopředu
  • přátelskou firemní atmosféru a řadu firemních společenských akcí
  • více než 30 dní volna: 25 dní dovolené, 3 sick days a 2 Equa days + volno na vánoční nákupy
  • významnou podporu aktivního životního stylu (MultiSport karty, sportovní eventy a soutěže)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • širokou nabídku benefitů v naší Cafeterii
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • odměnu za doporučení zaměstnance
  • ocenění nadstandardního pracovního výkonu

Tyto pozice a mnohé další naleznete na www.equabank.jobs.cz.

Nebo nás jednoduše kontaktujte na adrese


Přidej se k nám do H&M týmu GALERIE HARFA

POKUD:

  • se zajímáš o módu
  • umíš poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu
  • máš rád/a rychlé pracovní tempo
  • umíš převzít iniciativu a pracovat pod tlakem
  • jsi ochotný/á pracovat ve směnném provozu (také během víkendů)

Můžeme ti nabídnout:

  • 131 Kč/hod pro částečné úvazky
  • Dlouhodobý kontrakt
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Interní školení
  • Možnost kariérního rozvoje
  • Zaměstnaneckou slevu
  • Dotovanou Multisport kartu
  • Stravenky
  • Bonus za doporučení zaměstnance
  • Věrnostní program pro dlouholeté zaměstnance

Zeptej se na volnou pozici na naší prodejně u vedoucího prodejny nebo nás můžeš kontaktovat na emailu prace.cz@hm.com

ZAČNI PRACOVAT VE SVÉM STYLU!

 


Equa bank – Bankéř/ Bankéřka – obchodní síť

Koho hledáme?

Do našeho obchodního týmu hledáme nové kolegy, které láká práce v moderní a dynamicky se rozvíjející bance. Hledáme někoho, kdo má obchodního ducha a úsměv a dobrá nálada je jeho přirozenou tváří. Využijte své obchodní dovednosti na maximum a staňte se součástí Equa bank.

V rámci této role budete:

  • reprezentovat Equa bank před našimi klienty a prodávat bankovní produkty
  • komunikovat se stávajícími i novými klienty
  • hledat nejlepší finanční řešení pro klienty v souladu s jejich aktuální situací a potřebami
  • hledat nové obchodní příležitosti
  • pracovat s bankovními systémy, protože moderní doba si žádá moderní přístup

Pozice Vám sedne, pokud:

  • se cítíte jako ryba ve vodě v komunikaci „tváří v tvář“, ale i po telefonu nebo emailem
  • se nebojíte oslovit klienta a umíte naslouchat jeho potřebám
  • máte pozitivní přístup k práci a nezaskočí Vás ani nestandardní situace
  • umíte přijmout zpětnou vazbu a máte chuť učit se novým věcem
  • se zvládnete domluvit anglicky nebo jakkoli jinak i s každým, kdo nerozumí česky
  • je pro Vás běžná práce s počítačem samozřejmostí

Co Vám (kromě měsíční mzdy) nabídneme my?

  • pestrou práci, při které je každý den jiný a nudit se tak rozhodně nebudete
  • širokou škálu školení, workshopů i individuálních konzultací, které Vám pomohou využít Váš obchodní potenciál a dovednosti na maximum
  • pracovní prostředí na našich moderních a barevných pobočkách umístěných tak, aby je klienti nepřehlédli
  • moderní systémy a technologie, které naši vývojáři stále posouvají kupředu
  • přátelskou firemní atmosféru a řadu firemních společenských akcí
  • více než 30 dní volna: 25 dní dovolené, 3 sick days a 2 Equa days + volno na vánoční nákupy
  • významnou podporu aktivního životního stylu (MultiSport karty, sportovní eventy a soutěže)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • širokou nabídku benefitů v naší Cafeterii
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • odměnu za doporučení zaměstnance
  • ocenění nadstandardního pracovního výkonu

Své dotazy prosím směřujte na e-mail:

 


YOBAR HLEDÁ POSILU

Do našeho jogurtového baru YOBAR OC GALERIE HARFA hledáme schopné kolegy na HPP na pozici VEDOUCÍ SMĚNY a brigádníky na DPP.
Směny (dopolední, odpolední) záleží na domluvě.

Jaký by jsi měl/a být?
– Komunikuješ rád/a s lidmi, ale nechceš nikomu nic vnucovat?
– Baví tě práce v kolektivu a chceš poznat nové fajn lidi?
– Nemáš rád/a stereotyp a máš rád/a, když práce utíká?
– Máš smysl pro pořádek a jsi zodpovědný/á?
– Rád/a mlsáš a ještě k tomu zdravě?
– Pak patříš mezi nás!!!  

Nabízíme pěknou finanční odměnu – a nebojíme se dát něco navíc, když vidíme, že tě práce baví!
K tomu všemu dostaneš pro sebe 50% slevu na produkty z našeho sortimentu (naše jogurty si zamiluješ).
Směny si plánuješ na 14 dní dopředu, takže víš, kdy jdeš do práce a můžeš si tak plánovat svůj volný čas!
Když tě práce s námi bude bavit a budeš chtít jít dál, máme i možnost rychlého kariérního postupu.

Svůj životopis zašli na adresu: .
Budeme se těšit !

 


Obsluha prodejny Erotic City
Máte v sobě obchodního ducha a chuť prodávat erotické pomůcky?
Pokud ano, síť prodejen Erotic City hledá právě Vás!

Co nabízíme:
* Zajímavou práci v úspěšné a rozvíjející se společnosti
* Spolupráci na hlavní zaměstnanecký poměr na dobu neurčitou
* Vhodné i na poloviční úvazek nebo brigádně na dohodu o provedení práce
* Stálou mzdu a zaměstnanecké benefity
* Zvláštní příplatek za Vaše jazykové znalosti
* Přátelský kolektiv

Co od Vás očekáváme:
* komunikaci a pozitivní přístup k lidem
* chuť učit se nové prodejní techniky
* zvládat procesy obsluhy na profesionální úrovni
* znalost anglického nebo ruského jazyka výhodou, ne podmínkou

Práce je vhodná zejména pro ženy bez ohledu na věkovou skupinu (+18), studenti, absolventi i střední věk vítán.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš profesní životopis s fotografií na e-mail:
Všechny došlé odpovědi pečlivě prostudujeme a vybraní uchazeči budou vyzváni regionálními manažerkami k osobnímu pohovoru

 


Nastartuj svoji kariéru ve světě nejznámějších lifestylových brandů
Jsi připravený/á splnit si svůj sen? Pracovat ve stylovém prostředí? V obklopení nejnovějších kolekcí nejznámějších lifestyle značek? A hlavně…s partou přátelských lidí? Zkrátka mít práci, do které se budeš těšit?
Pokud ano, čti dál!

Co u nás budeš dělat?
Aktivně komunikovat se zákazníky.
Pracovat s pokladnou.
Pečovat o chod a vzhled prodejny.

Co se ti u nás bude hodit?
Inovativní a otevřený přístup k zákazníkům.
Cit pro módu, estetické cítění, orientace ve světě lifestyle značek.
Kolegialita a přátelská povaha, bez té to u nás zkrátka nejde.

Co nabízíme?
Výhody velké, stabilní a dlouhodobě rostoucí firmy.
Přátelskou atmosféru, dobrou partu, pohodové nadřízené.
Kariérní růst, nejen v rámci prodejny, ale i v rámci oddělení napříč společností.
Mzdu na HPP od 18.000 Kč.
Práce i na zkrácený úvazek a směny krátký/dlouhý týden.
Možnost plánování směn, výhodné pro studenty i pro rodiče.
Volné vstupy do fitness, bazénu, sauny + MultiSport karta, zaměstnanecká slevová karta.
Možnost účastnit se zajímavých firemních akcí, na které jen tak nezapomeneš.

Líbilo by se ti to a cítíš, že je to pro tebe to pravé? Pak doufáme, že s námi budeš pracovat právě ty!
Více o nás na www.molo-sport.cz nebo se přijď mrknout přímo na prodejnu, kde můžeš nechat své CV.
Další možnost je poslat životopis na a do předmětu uvést: PRÁCE SNEAKERS HARFA.

 


Zástupce/kyně vedoucí prodejny Praha Harfa

Hledáte práci, kde můžete spojit vášeň pro módu s péčí o zákazníky, a přitom vám ještě zbyde čas na vaše osobní záležitosti? Nabízíme prácizástupce/kyně vedoucí prodejny na zkrácený pracovní úvazek 20 hodin týdně. Nastoupit do naší prodejny můžete klidně ihned nebo dle dohody.

Co bude vaší pracovní náplní?

• Kromě práce se zbožím (od bot až po kabelky) se budete dobře starat i o naši prodejnu
• Se zákazníky budete v úzkém kontaktu a rád/a jim aktivně poradíte
• Budete s námi na poradách a školeních, kde rozebíráme znalosti o jednotlivých produktech

Jak si vás představujeme?

• Komunikace se zákazníky a vstřícný přístup k nim jsou pro vás na prvním místě
• Prodej si užíváte a máte ho v krvi (zkušenost s prodejem a obsluhou zákazníků je výhodou)
• Jste časově flexibilní a nevadí vám směny ani o víkendu
• Máte chuť se stále učit něco nového o našich produktech
• Je na vás spoleh a do své práce dáváte všechno
• Dokážete se rozhodnout, i když vás tlačí čas

Co vám rádi nabídneme?

• Měsíční mzdu: za 20 hod./týden 10.500,- Kč + provize z obratu
• 13 platů a smlouvu na dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené
• 3x ročně obuv zdarma
• Zaměstnanecké slevy a bonusový program
• Vstupní a návazná školení
• Možnost se v práci realizovat a kariérně růst
• Příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou (přesto se zázemím velké a stabilní společnosti)

Pokud si myslíte, že jste právě vy tím pravým člověkem pro nás, pošlete nám svůj životopis na adresu hr-dcz@deichmann.com, spolu s fotografií a pár řádky, kde nám povíte, proč by vás lákalo pracovat právě u nás.

Chybí Vám nějaká informace? Zavolejte nám a rádi Vám ji doplníme od pondělí do pátku v čase od 8:00 do 16:30 na telefonu 543 420 205, 543 423 594 nebo na mobilním telefonním čísle 775 860 965.


Hledáme Lindex Sales Assistantku na 20 hodin týdně (Prodavačka)

Nabízíme: Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou, přátelskou)

  • Skvělou módu (pro zaměstnance samozřejmě se slevou)
  • Možnost kariérně růst (80% našich Store Managerů jsou bývalí prodavači)
  • Odpovídající plat
  • Možnost účastnit se zajímavých projektů v Čechách i v zahraničí
  • Příspěvek na stravování a angličtinu
  • Smlouvu na dobu neurčitou, různá školení

A koho hledáme? Nepotřebujeme mnohaleté praxe na obdobných pozicích a ani SŠ vzdělání. Hledáme někoho, kdo má rád módu, rád se učí novým věcem, baví ho potkávat se s lidmi a zákaznický servis. Našimi Sales Assistanty jsou mladí lidé při škole, stejně jako maminky na mateřské, (jsme totiž schopní směny naplánovat tak, aby jste při nich zvládali roli studentskou, nebo právě mateřskou). Věříme tomu, že naším Sales Assistantem může být kdokoli, kdo má nadšení, drive, chuť a nebojí se nových věcí.

Zaujali jsme Vás? To máme radost! Pošlete nám svůj životopis na: store.manager656@lindex.com

Chcete se na něco zeptat? Super! Pište na: store.manager656@lindex.com

 


Restaurace Culinary Aroma  – číšník/servírka

Do našeho týmu rodinné restaurace hledáme pracovitého kolegu/kolegyni na pozici číšník/servírka

Požadujeme:
Spolehlivost, samostatnost, aktivní přístup, příjemné vystupování

Alespoň základy angličtiny

Vyučení v oboru výhodou, nikoliv podmínkou

Nabízíme:
Práci na hlavní pracovní poměr

Plat 95,- až 125,- čistého + vlastní spropitné

Směny krátký – dlouhý týden 10:00 – 22:00 Přátelský kolektiv

Placenou dovolenou,  MULTISPORT

V případě zájmu pište nebo volejte <mailto:> tel:608918371

 


Yves Rocher –kosmetická poradkyně

Do našeho týmu v obchodě Yves Rocher, hledáme kosmetickou poradkyni

Jaká bude vaše náplň práce:
Péče o zákazníka, poradenství, líčení, prodej zboží, péče o obchod, práce s pokladnou, úklid provozovny

Co od vás požadujeme:
SŠ vzdělání
Aktivní přístup k práci, spolehlivost, samostatnost, rozhodnost a zodpovědnost za vykonanou práci
Reprezentativní a příjemné vystupování, optimismus, čistotu
Dobré komunikační i obchodní schopnosti

Co nabízíme:
Práci na hlavní pracovní poměr, směnný provoz
Zajímavou a perspektivní práci v příjemném mladém prostředí
Zaměstnanecké benefity, stravenky

V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis na e-mail

 


Přijmeme prodavače/čku na HPP

Na prodejnu HRAČEK BAMBULE přijmeme prodavače/čku na HPP. Bližší info na prodejně, popřípadě, prosím, poslat životopis na:

 


Jedeme dál, mražené jogurty Yobar na Harfě nekončí!!!

Sháníme posily do našeho nového týmu, jsme mladý a přátelský kolektiv, plný pozitivní energie a práce nás baví.

Nabízíme:

– nástupní mzda 80,-Kč na hodinu

– pravidelné hodnocení práce a s tím spojená úprava mzdy

– až 50% sleva na produkty

– zaškolení

– možnost profesního růstu

Chceš mít fajn brigádu, kde ti práce uteče a ještě ochutnáš nespočet příchutí jogurtu? :))) Neváhej napsat na

 


Jsi nadšenec do zvířat? Pojď prodávat k nám do Pet Center. Čti více…

Martin k nám nastoupil na pozici Asistenta prodeje. Martina práce baví, dobře komunikuje, my jsme mu zase pomohli poznat naše produkty a zdokonalit prodejní dovednosti. Po krátkém čase zastával pozici Zástupce vedoucího prodejny. Dosahoval výborných výsledků, a proto jsme ho velice rádi po roce posunuli na pozici Vedoucího prodejny.
Co Martinovi pomohlo tak rychle se vypracovat? „Určitě to byl kolektiv, pomoc kolegů a podpora od firmy. Když jsem nastoupil, tak jsem v podstatě vůbec netušil nic o našem sortimentu a během dvou měsíců jsem se posunul na pozici zástupce! Dostal jsem příležitost a důvěru a to mě motivovalo natolik, že jsem si řekl, že půjdu ještě dál a povedlo se.“

Nyní hledáme stejné nadšence, kteří využijí příležitost vypracovat se tak rychle, jak budou schopni.

Co bude pro začátek náplní Vaší práce?

  • Povídání se zákazníkem a odborné poradenství. O čem? No přeci oblíbené téma – vše, co se týká domácích mazlíčků.
  • Práce s pokladnou – spokojený zákazník nakoupí, o tom nám přeci jde.
  • Dále se to neobejde bez udržování čistoty na prodejně a doplňování zboží, všichni přeci máme rádi pořádek a čisté prostředí, že?
  • No a samozřejmě také samostatná péče o zvířecí kolektiv, která zahrnuje i mazlení.

Proč u nás budete rádi?

  • Vaši kolegové jsou nadšenci se stejným zájmem – týmovost je u nás na prvním místě.
  • Dáváme Vám maximální podporu, na začátku Vás důkladně zaškolíme.
  • Nemusíte se bát o dobrou práci – jsme stabilní rozvíjející se společnost, kde s Vámi zacházíme jako s člověkem.
  • Podporujeme Váš karierní růst – s tím souvisí i Váš výdělek.
  • Vaše znalosti v oboru se zvyšují díky Vašemu zájmu i odborným kurzům.
  • Užíváte si zaměstnanecké benefity – slevy na produkty, stravenky, finanční bonusy, motivační soutěže.
  • A hlavně: pracujete v oboru, který je srdeční záležitostí Vás i našich zákazníků.

Co byste měli mít nebo umět?

  • Vše Vás naučíme. Jediné, co potřebujete, je CHTÍT.
  • Vstřícný přístup k zákazníkům, zájem o zvířátka a chovatelství.
  • Spolehlivost, zodpovědnost atd. bereme jako samozřejmost – to má přeci každý, koho práce baví.
  • Nástup je možný ihned/dohodou.

V případě zájmu posílejte životopisy na email nebo volejte na 724 715 263


KFC hledá nové kolegy na plný úvazek na tyto pozice: obsluha hostů, kuchyň a servis (příprava a kompletace produktů). Nabízíme směny od pondělí do pátku 8:30-16:00. Ohodnocení ve výši 95 + 5 Kč/hod.

Co u nás můžeš získat?
Smlouvu na dobu NEURČITOU
Motivující finanční ohodnocení
Možnost navýšení mzdy od druhého měsíce zaměstnání
Příplatky za práci v noci 10 %
Příplatky za práci o víkendech 10 %
Příplatky za práci ve svátky 100 %
Pravidelný nárůst mzdy dle pracovního výkonu
Možnost růstu na managerské pozice
Věrnostní odměny dle délky zaměstnání
Týmové mimopracovní aktivity a párty
Slevy na produkty všech našich značek (KFC, Burger King a Starbucks)

Co Tě u nás čeká?
Pečlivé zaškolení na každou pracovní pozici
Práce na přípravě, kompletaci a prodeji našich produktů
Dynamický tým lidí, co táhnou za jeden provaz

Co bys měl splňovat?
Být týmovým hráčem
Být pozitivně orientovaný na hosty
Mít rád naše produkty a chtít se podílet na jejich přípravě
Chceš na sobě pracovat a zlepšovat se
Být ochotný pracovat ve směnném provozu

Zaujal Vás tento inzerát? Neváhejte nás kontaktovat na  725 792 191 nebo se osobně zeptat na práci v pobočce KFC.
Těsíme se na Vaše odpovědi

KFC tým

 


Pro prodejnu Ulla Popken, OC Galerie Harfa Praha 9  hledáme PRODAVAČKU na  částečný úvazek – 30 hod. týdně

K Vaším úkolům na této pozici patří zejména prodej a poskytování módního poradenství zákazníkům.
Pro tuto pozici hledáme odpovědné, flexibilní a komunikativní zaměstnance/kyně, kteří pracují samostatně, spolehlivě a mají módní vytříbený vkus. Dále požadujeme zkušenosti v oblasti prodeje a schopnost pracovat s lidmi.

Nástup: ihned

V případě zájmu o účast ve výběrovém řízení o nabízenou pozici nám zasílejte profesní životopis na

ULLA POPKEN je mezinárodní firma zabývající se módou se 281 prodejnami v Německu, Rakousku, Švýcarsku,  Nizozemí, Belgii, Lucembursku, Francii. Ulla Popken nabízí dámské módní trendy od velikosti 42.

www.ullapopken.cz

 


Yves Rocher – Kosmetička – kosmetická poradkyně

Pro obchod Yves Rocher hledáme vhodnou kandidátku na pozici kosmetička – kosmetická poradkyně.

Náplň práce:
poradenství, kosmetické péče, líčení, prodej zboží, péče o obchod, práce s pokladnou, úklid provozovny
komunikace se zákazníkem

Požadujeme:
SŠ vzdělání (Kosmetické vzdělání nebo rekvalifikační kosmetický kurz výhodou)
reprezentativní a příjemné vystupování, čistota
dobré komunikační i obchodní schopnosti
aktivní přístup k práci, spolehlivost, samostatnost, rozhodnost a zodpovědnost za vykonanou práci

Nabízíme:
zajímavou a perspektivní práci v příjemném mladém prostředí
práci na hlavní pracovní poměr, směnný provoz
zaměstnanecké benefity
V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis na e-mail nada.nabelkova@post.cz

 


FOOT LOCKER

Hledáme energické, chytré a sympatické kolegy/kolegyně do našeho týmu na HPP i částečný úvazek.

Očekáváme od Tebe maximální pracovní nasazení, chuť dosahovat co nejlepších výsledků, příjemné a profesionální vystupování, časovou flexibilitu a základní znalost AJ.

Odměnou Ti bude stabilní, motivující a příjemné prostředí u americké společnosti. Výborné finanční ohodnocení, slevy na veškerý sortiment a možnost karierního růstu.

– vhodné pro studenty!
– aktuálně budeme přijímat 3 zaměstnance na HPP i částečný pracovní poměr
– možnost navýšení i snížení úvazku

Máš zájem?
Pokud ANO, zašli svůj životopis a krátký motivační dopis na  nebo se osobně zastav v naší prodejně.

 


KFC – PŘIJMEME POKLADNÍ/HO, KUCHAŘE 15 800 Kč/měsíc, HPP

Hledáme nové zaměstnance do KFC týmu, které baví týmová práce a nemají rádi stereotypní práci

Nabízíme Vám:

možnost nástupu ihned
možnost přizpůsobení směn Vašim požadavkům
mzda na účtě VŽDY do 9. dne v měsíci
příležitost rozvoje
plný/zkrácený úvazek – brigáda
bonusy dle výkonu práce
příplatky za práci o víkendech 10 %, práci ve svátek 100 %
práci v mezinárodní rostoucí společnosti

Požadujeme:

odpovědnost
týmovost
pracovitost

Zaujal Vás tento inzerát? Neváhejte nás kontaktovat na lucia.brozova@amrest.eu 725 792 191 nebo se osobně zeptat na práci na pobočce KFC 🙂
Více informací Vám poskytneme na osobním pohovoru.

Těšíme se na Vaše odpovědi
KFC tým

 


PET CENTER PŘIJME VEDOUCÍ PRODEJNY / ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO PRODEJNY V CHOVATELSKÝCH POTŘEBÁCH

Rádi byste spojili svůj zájem o oblast chovatelství a zkušenost s prodejem? Jste proaktivní a chcete se svým týmem vždy hledat způsob, jak zlepšit výsledky přidělené prodejny? Máte zkušenosti s vedením a motivací lidí? Hledáte stabilní a dlouhodobé zaměstnání?
V různých lokalitách Prahy máme 30 poboček a právě hledáme nové kolegy, přidejte se k nám! V případě zájmu pošlete Váš životopis emailem na adresu kariera@petcenter.cz a nezapomeňte uvést, o jakou pozici a v jakém městě máte zájem.

Jaká bude Vaše náplň práce?
– zodpovědnost za plnění ekonomických ukazatelů svěřené prodejny
– řízení chodu prodejny a vedení svěřeného kolektivu
– motivace, hodnocení a školení zaměstnanců
– delegování úkolů a jejich kontrola
– aktivní oslovování zákazníků a prodej sortimentu chovatelských potřeb
– odborné poradenství zákazníkům
– vedení potřebné administrativy a statistik, reporting

Co Vám nabízíme?
– příležitost využít své zkušenosti z oblasti prodeje a chovatelství a rozvíjet je dál
– možnost profesního rozvoje a platového růstu
– zvyšování znalostí a kvalifikace formou zákonných či odborných produktových školení (odborné a manažerské vzdělávání), možnost získat osvědčení o absolvovaných kurzech
– balíček zaměstnaneckých výhod
– jistotu zaměstnání (pracovní poměr na dobu neurčitou), zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti

Co od Vás očekáváme?
– min. SŠ vzdělání
– zájem o obor a touhu se dále vzdělávat
– schopnost vést a motivovat tým na prodejně pozitivním způsobem
– praxe v maloobchodu a praxe na vedoucí pozici ideálně více než 1 rok
– velmi dobré řídící, organizační a komunikační dovednosti
– proaktivní zákaznický přístup
– zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
– časovou flexibilitu
– týmovost
– znalost práce s PC (MS Office)

 


CCC PŘIJME PRODAVAČE/PRODAVAČKY

Baví Vás móda a chcete pracovat pro úspěšnou, expandující, nadnárodní společnost? V tomto případě jste pro nás vhodným kandidátem.

CCC Czech, s.r.o. je druhým největším prodejcem obuvi na českém trhu. V roce 2005 otevřela první dvě prodejny a současné době provozuje síť více než 70 vlastních prodejen po celé České republice a stále expanduje. Nabízí kvalitní obuv s poutavým designem pro ženy, muže a děti.

V SOUČASNÉ DOBĚ HLEDÁME PRO PRODEJNU V GALERII HARFA NOVÉ KOLEGY A KOLEGYNĚ NA NA POZICI PRODAVAČ/KA

POŽADAVKY:
minimálně SŠ vzdělání
zkušenost s prodejem obuvi, oděvů či v retailu výhodou
vstřícný přístup k zákazníkům
zodpovědný a samostatný přístup k pracovním úkolům
odolnost vůči stresu a schopnost rychle rozhodovat
reprezentativní vzhled, příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
flexibilita a ochota učit se novým věcem

NABÍZÍME:
dobré platové podmínky
po ukončení zkušební doby procentuální odměna za splnění plánu
možnost pracovního postupu
práci v příjemném kolektivu
stabilní prostředí dynamicky se rozvíjející firmy
týmovou a odpovědnou práci
nástup dohodou

Pro přihlášení do výběrového řízení vyplňte dotazník a přiložte svůj životopis prostřednictvím ODKAZU.

 


SPOLEČNOST MARK 2 CORPORATION CZECH a.s. PŘIJME NOVÉ ZAMĚSTNANCE na pozici Strážce v obleku:

Náplň práce:
– ochrana majetku klienta
– komunikace s návštěvníkem
– poskytování potřebných informací
– kontrola a organizace pohybu majetku
– kontrola čistoty a vybavení střeženého objektu
– identifikace organizovaných skupin kapsářů a podpora při jejich eliminaci

Požadavky :
– ZŠ/SŠ vzdělání
– trestní bezúhonnost
– komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost
– věk nad 18 let
– zkouška profesní kvalifikace Strážný/ochota si zkoušku doplnit

Nabízíme:
– stálé a perspektivní zaměstnání v české společnosti
– možnost profesního i platového růstu
– pravidelné teoretické i praktické školení
– motivační program
– zajistíme zkoušky profesní kvalifikace za velmi výhodnou cenu

Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete Váš strukturovaný životopis na níže uvedený e-mail. Do předmětu zprávy pište „Strážce v obleku“.

Kontakt: 

Pro podrobnější informace můžete také volat na naši bezplatnou linku 800 111 112.

 


Firma Top Time přijme asistentky prodeje. Sortiment hodinky a šperky.

Zaškolíme do sortimentu. Možnost kariérního růstu. Nástup vždy jako asistenta prodeje, zařazení do funkce po zaškolení.

Požadujeme:
– praxi v maloobchodě
– spolehlivost
– přesnost
– smysl pro týmovou práci

Nabízíme:
– možnost kariérního růstu
– mladý kolektiv

PROSÍME O ZASLÁNÍ ŽIVOTOPISU. ŽIVOTOPIS JE PODMÍNKOU PRO ZAŘAZENÍ DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ.

KONTAKT: