Pracovní místa

SCANquilt
– bytový textil, česká značka, která provozuje 43 prodejen po celé ČR.

Přijmeme asistentku prodeje pro pražské prodejny na hlavní pracovní poměr nebo na brigádu květen – září.

Požadujeme:
příjemné vystupování
zájem o zákazníka v přátelském rozhovoru
ochotu pracovat ve 12 hodinových směnách  (dlouhý, krátký týden)
zkušenosti s prodejem vítány, pokud je nemáte, vše Vás naučíme, jediné co požadujeme, je chuť tuto práci dělat.

Nabízíme:
zaměstnání na HPP ve stabilní české společnosti
příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
na pokladním PC Vás naučíme, je to jednoduché
zaměstnanecké slevy
stravenky

Životopis prosím zašlete na e-mail:


FOOT LOCKER

Hledáme energické, chytré a sympatické kolegy/kolegyně do našeho týmu na HPP i částečný úvazek.

Očekáváme od Tebe maximální pracovní nasazení, chuť dosahovat co nejlepších výsledků, příjemné a profesionální vystupování, časovou flexibilitu a základní znalost AJ.

Odměnou Ti bude stabilní, motivující a příjemné prostředí u americké společnosti. Výborné finanční ohodnocení, slevy na veškerý sortiment a možnost karierního růstu.

– vhodné pro studenty!
– aktuálně budeme přijímat 3 zaměstnance na HPP i částečný pracovní poměr
– možnost navýšení i snížení úvazku

Máš zájem?
Pokud ANO, zašli svůj životopis a krátký motivační dopis na  nebo se osobně zastav v naší prodejně.


KFC – PŘIJMEME POKLADNÍ/HO, KUCHAŘE 15 800 Kč/měsíc, HPP

Hledáme nové zaměstnance do KFC týmu, které baví týmová práce a nemají rádi stereotypní práci

Nabízíme Vám:

možnost nástupu ihned
možnost přizpůsobení směn Vašim požadavkům
mzda na účtě VŽDY do 9. dne v měsíci
příležitost rozvoje
plný/zkrácený úvazek – brigáda
bonusy dle výkonu práce
příplatky za práci o víkendech 10 %, práci ve svátek 100 %
práci v mezinárodní rostoucí společnosti

Požadujeme:

odpovědnost
týmovost
pracovitost

Zaujal Vás tento inzerát? Neváhejte nás kontaktovat na lucia.brozova@amrest.eu 725 792 191 nebo se osobně zeptat na práci na pobočce KFC :-)
Více informací Vám poskytneme na osobním pohovoru.

Těšíme se na Vaše odpovědi
KFC tým


Prodejna ORSAY v OC Galerie Harfa – prodejní asistent /ka

Na naši pobočku Orsay v Galerii Harfa hledáme kandidáta/ku pro pozici prodejní asistentka na plný i částečný úvazek. Práce v Orsay je více než pouhé pracovní místo! Nabízíme mnoho možností individuálního rozvoje! V případě zájmu zaneste svůj životopis přímo na pobočku, nebo jej zašlete na email jana.nohavicova@orsay.com

Svou budoucnost můžete tvořit již nyní!


RETRO – Asistentka prodeje (brigáda)

Nabízíme:
zajímavou a kreativní práci v mladém kolektivu
pracovní oblečení

Požadavky:
praxe vítána
příjemné vystupování s orientací na zákazníka
spolehlivost a flexibilita
ochota učit se novým věcem
anglický jazyk výhodou
nástup ihned

Kontakt:
Životopis můžete zanechat v prodejně Galerie Harfa, nebo zasílejte spolu s fotografií na konkrétní email: harfa@retrojeans.cz


YOBAR

staňte se členem našeho teamu, experty na frozen yogurt! YOBAR nabízí stabilní zázemí silné české firmy, odpovídající finanční ohodnocení, práci s přizpůsobivou pracovní dobou, průběžné školení a možnost kariérního postupu. Jste-li pracovití, svědomití, usměvaví, komunikativní zájemci/zájemkyně, případně i studenti/studentky, jste přesně ti, které hledáme.

V případě zájmu zašlete životopis na email:

www.yobar.cz


ASISTENT/KA PRODEJE – PROMOTÉR/KA NATURHOUSE
Charakteristika pozice:

Máte rádi zdravý životní styl? Jste aktivní a dokážete zaujmout? Baví Vás komunikovat s lidmi a budovat dlouhodobé vztahy s klienty? Hledáte různorodou práci, kde se nebudete nudit? Chcete se stát důležitou součástí silné mezinárodní značky? Přidejte se k NATURHOUSE v Praze!

Co bude Vaší pracovní náplní?

• Zajištění chodu výživové poradny NATURHOUSE
• Oslovení potenciálních klientů
• Osobní a telefonická komunikace s klienty
• Prodej přírodních doplňků stravy pod vedením výživového poradce
• Organizace návštěv klientů centra
• Budování dlouhodobého vztahu s klienty
• Asistence výživovému poradci
• Návrhy a účast na promoakcích

Co očekáváme od ideálního kandidáta?

• spolehlivou, pracovitou a komunikativní povahu
• aktivní přístup k práci a kladný vztah k zákazníkovi
• obchodního ducha
• příjemné vystupování
• ochotu vzdělávat se
• uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
• kladný vztah ke zdravému životnímu stylu, dietologii a výživě

Co Vám nabízíme?

• zázemí mezinárodní značky s více než 2000 centry po celém světě
• motivující platové ohodnocení (fixní plat + bonusový systém na základě dosažených výsledků)
• zaměstnanecké výhody
• možnost kariérního postupu
• různorodou nestereotypní práci
• příjemné pracovní prostředí
• pravidelné workshopy a školení

Jiná sdělení:

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Kontakt: arganon.cz@gmail.com
Vzhledem k množství reakcí na inzerovanou pozici, které denně obdržíme je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Naturhouse, Galerie Harfa Praha

Typ pracovního vztahu: Při škole – brigádník

Typ smluvního vztahu: dohoda o pracovní činnosti

Benefity: provize z prodeje, Ostatní bonusy, Sleva na firemní výrobky/služby

Požadované vzdělání: základní


PET CENTER PŘIJME VEDOUCÍ PRODEJNY / ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO PRODEJNY V CHOVATELSKÝCH POTŘEBÁCH

Rádi byste spojili svůj zájem o oblast chovatelství a zkušenost s prodejem? Jste proaktivní a chcete se svým týmem vždy hledat způsob, jak zlepšit výsledky přidělené prodejny? Máte zkušenosti s vedením a motivací lidí? Hledáte stabilní a dlouhodobé zaměstnání?
V různých lokalitách Prahy máme 30 poboček a právě hledáme nové kolegy, přidejte se k nám! V případě zájmu pošlete Váš životopis emailem na adresu kariera@petcenter.cz a nezapomeňte uvést, o jakou pozici a v jakém městě máte zájem.

Jaká bude Vaše náplň práce?
– zodpovědnost za plnění ekonomických ukazatelů svěřené prodejny
– řízení chodu prodejny a vedení svěřeného kolektivu
– motivace, hodnocení a školení zaměstnanců
– delegování úkolů a jejich kontrola
– aktivní oslovování zákazníků a prodej sortimentu chovatelských potřeb
– odborné poradenství zákazníkům
– vedení potřebné administrativy a statistik, reporting

Co Vám nabízíme?
– příležitost využít své zkušenosti z oblasti prodeje a chovatelství a rozvíjet je dál
– možnost profesního rozvoje a platového růstu
– zvyšování znalostí a kvalifikace formou zákonných či odborných produktových školení (odborné a manažerské vzdělávání), možnost získat osvědčení o absolvovaných kurzech
– balíček zaměstnaneckých výhod
– jistotu zaměstnání (pracovní poměr na dobu neurčitou), zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti

Co od Vás očekáváme?
– min. SŠ vzdělání
– zájem o obor a touhu se dále vzdělávat
– schopnost vést a motivovat tým na prodejně pozitivním způsobem
– praxe v maloobchodu a praxe na vedoucí pozici ideálně více než 1 rok
– velmi dobré řídící, organizační a komunikační dovednosti
– proaktivní zákaznický přístup
– zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
– časovou flexibilitu
– týmovost
– znalost práce s PC (MS Office)


CCC PŘIJME PRODAVAČE/PRODAVAČKY

Baví Vás móda a chcete pracovat pro úspěšnou, expandující, nadnárodní společnost? V tomto případě jste pro nás vhodným kandidátem.

CCC Czech, s.r.o. je druhým největším prodejcem obuvi na českém trhu. V roce 2005 otevřela první dvě prodejny a současné době provozuje síť více než 70 vlastních prodejen po celé České republice a stále expanduje. Nabízí kvalitní obuv s poutavým designem pro ženy, muže a děti.

V SOUČASNÉ DOBĚ HLEDÁME PRO PRODEJNU V GALERII HARFA NOVÉ KOLEGY A KOLEGYNĚ NA NA POZICI PRODAVAČ/KA

POŽADAVKY:

minimálně SŠ vzdělání
zkušenost s prodejem obuvi, oděvů či v retailu výhodou
vstřícný přístup k zákazníkům
zodpovědný a samostatný přístup k pracovním úkolům
odolnost vůči stresu a schopnost rychle rozhodovat
reprezentativní vzhled, příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
flexibilita a ochota učit se novým věcem
NABÍZÍME:

dobré platové podmínky
po ukončení zkušební doby procentuální odměna za splnění plánu
možnost pracovního postupu
práci v příjemném kolektivu
stabilní prostředí dynamicky se rozvíjející firmy
týmovou a odpovědnou práci
nástup dohodou

Pro přihlášení do výběrového řízení vyplňte dotazník a přiložte svůj životopis prostřednictvím ODKAZU.


SPOLEČNOST MARK 2 CORPORATION CZECH a.s. PŘIJME NOVÉ ZAMĚSTNANCE na pozici Strážce v obleku:

Náplň práce:
– ochrana majetku klienta
– komunikace s návštěvníkem
– poskytování potřebných informací
– kontrola a organizace pohybu majetku
– kontrola čistoty a vybavení střeženého objektu
– identifikace organizovaných skupin kapsářů a podpora při jejich eliminaci

Požadavky :
– ZŠ/SŠ vzdělání
– trestní bezúhonnost
– komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost
– věk nad 18 let
– zkouška profesní kvalifikace Strážný/ochota si zkoušku doplnit

Nabízíme:
– stálé a perspektivní zaměstnání v české společnosti
– možnost profesního i platového růstu
– pravidelné teoretické i praktické školení
– motivační program
– zajistíme zkoušky profesní kvalifikace za velmi výhodnou cenu

Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete Váš strukturovaný životopis na níže uvedený e-mail. Do předmětu zprávy pište „Strážce v obleku“.

Kontakt: nabor@m2c.eu

Pro podrobnější informace můžete také volat na naši bezplatnou linku 800 111 112.


Firma Top Time přijme asistentky prodeje. Sortiment hodinky a šperky.

Zaškolíme do sortimentu. Možnost kariérního růstu. Nástup vždy jako asistenta prodeje, zařazení do funkce po zaškolení.

Požadujeme:
– praxi v maloobchodě
– spolehlivost
– přesnost
– smysl pro týmovou práci

Nabízíme:
– možnost kariérního růstu
– mladý kolektiv

PROSÍME O ZASLÁNÍ ŽIVOTOPISU. ŽIVOTOPIS JE PODMÍNKOU PRO ZAŘAZENÍ DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ.

KONTAKT: javorska@toptime.cz