PRACOVNÍ MÍSTA

YVES ROCHER – KOSMETIČKA

 

Pro obchod Yves Rocher, hledáme vhodnou kandidátku na pozici kosmetická poradkyně s možností nástupu po zaučení.

Náplň práce:

  • Kosmetické poradenství
  • Kosmetická péče na salonu
  • prodej zboží, péče o obchod

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání (kosmetička)
  • Příjemné vystupování s úsměvem
  • Dobré komunikační i obchodní schopnosti
  • Spolehlivost
  • Samostatnost
  • Pečlivost

Nabízíme:

  • Zajímavou a perspektivní práci v příjemném prostředí
  • Práci na hlavní pracovní poměr, 12ti hodinový krátký – dlouhý provoz
  • Zaměstnanecké benefity

V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis na e-mail: nada.nabelkova@post.cz, do svého CV přiložte vaši finanční představu.


 

Společnost NATURHOUSE  hledá vhodnou/ného kandidátku/ta na následující pozice:

VÝŽIVOVÝ PORADCE/DIETOLOG značkové prodejny NATURHOUSE

Charakteristika pozice:

Máte rádi zdravý životní styl? Baví Vás komunikovat s lidmi a budovat dlouhodobé vztahy s klienty? Jste přesvědčiví, empatičtí a máte zkušenosti s prodejem? Chcete se stát důležitou součástí silné mezinárodní značky? Přidejte se k NATURHOUSE v Praze!

Co bude Vaší pracovní náplní?

Po absolvování intenzivního vstupního školení v oblasti výživového poradenství a metody NATURHOUSE bude náplní Vaší práce:
• vést klienty ke změně jejich stravovacích návyků, motivovat je a podporovat
• prodej přírodních doplňků stravy
• zajištění odbornosti, kreditu provozu a obratu provozovny
• budování dlouhodobého vztahu s klienty centra
• oslovení potenciálních klientů
• osobní a telefonická komunikace s klienty

  • vedení pobočky a jejího týmu
  • připravy promoakcí

Co očekáváme od ideálního kandidáta?

  • min. středoškolské vzdělání
    • výborné prodejní, organizační a komunikační schopnosti
    • nadšení, pozitivní vztah k práci a klientům
    • samostatnost, flexibilitu, loajalitu
    • ochotu vzdělávat se
    • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
    • kladný vztah ke zdravému životnímu stylu, dietologii a výživě

Co Vám nabízíme?

  • zázemí mezinárodní značky s více než 2000 centry po celém světě
    • motivující platové ohodnocení (fixní plat + bonusový systém na základě dosažených výsledků)
    • zaměstnanecké výhody
    • možnost kariérního postupu
    • různorodou nestereotypní práci
    • příjemné pracovní prostředí
    • komplexní vstupní školení výživového poradenství a metody NATURHOUSE
    • pravidelné workshopy a školení

Jiná sdělení:

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Kontakt: arganon.cz@gmail.com
Vzhledem k množství reakcí na inzerovanou pozici, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozvání k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.

Informace o pozici:

Místo pracoviště:                  Naturhouse, Galerie HARFA, Praha

Typ pracovního vztahu:       Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu:         Pracovní smlouva

Benefity:                                Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby

Požadované vzdělání:          Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou


 

ASISTENT/KA PRODEJE – PROMOTÉR/KA NATURHOUSE

Charakteristika pozice:

Máte rádi zdravý životní styl? Jste aktivní a dokážete zaujmout? Baví Vás komunikovat s lidmi a budovat dlouhodobé vztahy s klienty? Hledáte různorodou práci, kde se nebudete nudit? Chcete se stát důležitou součástí silné mezinárodní značky? Přidejte se k NATURHOUSE v Praze!

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Zajištění chodu výživové poradny NATURHOUSE
    • Oslovení potenciálních klientů
    • Osobní a telefonická komunikace s klienty
    • Prodej přírodních doplňků stravy pod vedením výživového poradce
    • Organizace návštěv klientů centra
    • Budování dlouhodobého vztahu s klienty
    • Asistence výživovému poradci
    • Návrhy a účast na promoakcích

Co očekáváme od ideálního kandidáta?

  • spolehlivou, pracovitou a komunikativní povahu
    • aktivní přístup k práci a kladný vztah k zákazníkovi
    • obchodního ducha
    • příjemné vystupování
    • ochotu vzdělávat se
    • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
    • kladný vztah ke zdravému životnímu stylu, dietologii a výživě

Co Vám nabízíme?

  • zázemí mezinárodní značky s více než 2000 centry po celém světě
    • motivující platové ohodnocení (fixní plat + bonusový systém na základě dosažených výsledků)
    • zaměstnanecké výhody
    • možnost kariérního postupu
    • různorodou nestereotypní práci
    • příjemné pracovní prostředí
    • pravidelné workshopy a školení

Jiná sdělení:

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Kontakt: jana.jarosova@naturhouse-cz.cz
Vzhledem k množství reakcí na inzerovanou pozici, které denně obdržíme je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozvání k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.

Informace o pozici:

Místo pracoviště:                  Naturhouse, Galerie HARFA, Praha

Typ pracovního vztahu:       Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu:         Pracovní smlouva, Dohoda o pracovní činnosti

Benefity:                                Provize z prodeje, Ostatní bonusy, Sleva na firemní výrobky/služby

Požadované vzdělání:          Základní


 

HLEDÁME VHODNOU/NÉHO KANDIDÁTKU/TA NA POZICI ASISTENT/KA PRODEJE PRO NOVOU PRODEJNU ALCOTT

 

Náplň práce:
– prodej zboží a aktivní komunikace se zákazníky
– prezentace zboží a styling figurín
– základní administrativní práce na PC
Požadujeme
– zkušenost s aktivním prodejem (nejlépe butik),
– min. 1 rok praxe s prodejem značkového oblečení
– reference nutné
– znalost AJ ( NJ),
– spolehlivost,
– aranžérské dovednosti,
– znalost práce s pokladním systémem, platebním terminálem,
– orientaci na trhu s módou;
– velmi dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka;
– reprezentativní vzhled a příjemné vystupování;
– estetické cítění;
– motivaci a chuť učit se
Nabízíme:
– stát se součástí nové světové značky vstupující na český trh
– možnost profesního růstu,
– dlouhodobou perspektivu;
-zajímavý systém benefitů-bonusy, zam.sleva…
V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, svůj životopis v českém jazyce na email: cocottebyalcott@gmail.com
Nástup od duben 2015.

 

____________________________________________________________________________________

PET CENTER PŘIJME VEDOUCÍ PRODEJNY / ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO PRODEJNY V CHOVATELSKÝCH  POTŘEBÁCH

 

Rádi byste spojili svůj zájem o oblast chovatelství a zkušenost s prodejem? Jste proaktivní a chcete se svým týmem vždy hledat způsob, jak zlepšit výsledky přidělené prodejny? Máte zkušenosti s vedením a motivací lidí? Hledáte stabilní a dlouhodobé zaměstnání?
V různých lokalitách Prahy máme 30 poboček a právě hledáme nové kolegy, přidejte se k nám! V případě zájmu pošlete Váš životopis emailem na adresu kariera@petcenter.cz a nezapomeňte uvést, o jakou pozici a v jakém městě máte zájem.
Jaká bude Vaše náplň práce?
– Zodpovědnost za plnění ekonomických ukazatelů svěřené prodejny
– Řízení chodu prodejny a vedení svěřeného kolektivu
– Motivace, hodnocení a školení zaměstnanců
– Delegování úkolů a jejich kontrola
– Aktivní oslovování zákazníků a prodej sortimentu chovatelských potřeb
– Odborné poradenství zákazníkům
– Vedení potřebné administrativy a statistik, reporting
Co Vám nabízíme?
– Příležitost využít své zkušenosti z oblasti prodeje a chovatelství a rozvíjet je dál
– Možnost profesního rozvoje a platového růstu
– Zvyšování znalostí a kvalifikace formou zákonných či odborných produktových školení (odborné a manažerské vzdělávání), možnost získat osvědčení o absolvovaných kurzech
– Balíček zaměstnaneckých výhod
– Jistotu zaměstnání (pracovní poměr na dobu neurčitou), zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti
Co od Vás očekáváme?
– Min. SŠ vzdělání
– Zájem o obor a touhu se dále vzdělávat
– Schopnost vést a motivovat tým na prodejně pozitivním způsobem
– Praxe v maloobchodu a praxe na vedoucí pozici ideálně více než 1 rok
– Velmi dobré řídící, organizační a komunikační dovednosti
– Proaktivní zákaznický přístup
– Zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
– Časovou flexibilitu
– Týmovost
– Znalost práce s PC (MS Office)

 

____________________________________________________________________________________

 

CCC PŘIJME PRODAVAČE/PRODAVAČKY

 

Baví Vás móda a chcete pracovat pro úspěšnou, expandující, nadnárodní společnost? V tomto případě jste pro nás vhodným kandidátem.

CCC Czech, s.r.o. je druhým největším prodejcem obuvi na českém trhu. V roce 2005 otevřela první dvě prodejny a současné době provozuje síť více než 70 vlastních prodejen po celé České republice a stále expanduje. Nabízí kvalitní obuv s poutavým designem pro ženy, muže a děti.

V SOUČASNÉ DOBĚ HLEDÁME PRO PRODEJNU V GALERII HARFA NOVÉ KOLEGY A KOLEGYNĚ NA NA POZICI PRODAVAČ/KA

POŽADAVKY:

  • minimálně SŠ vzdělání;
  • zkušenost s prodejem obuvi, oděvů či v retailu výhodou;
  • vstřícný přístup k zákazníkům;
  • zodpovědný a samostatný přístup k pracovním úkolům;
  • odolnost vůči stresu a schopnost rychle rozhodovat;
  • reprezentativní vzhled, příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti;
  • flexibilita a ochota učit se novým věcem.

NABÍZÍME:

  • dobré platové podmínky;
  • po ukončení zkušební doby procentuelní odměna za splnění plánu;
  • možnost pracovního postupu;
  • práci v příjemném kolektivu;
  • stabilní prostředí dynamicky se rozvíjející firmy;
  • týmovou a odpovědnou práci;
  • nástup dohodou.

Pro přihlášení do výběrového řízení vyplňte dotazník a přiložte svůj životopis prostřednictvím odkazu: https://praca.ccc.eu/pr/pr_pub_lp.asp?v=ccc.eu&ip=24&at=1.

__________________________________________________________________________________________________

SPOLEČNOST MARK 2 CORPORATION CZECH a.s. PŘIJME NOVÉ ZAMĚSTNANCE na pozici Strážce v obleku:

 

Náplň práce:
– ochrana majetku klienta
– komunikace s návštěvníkem
– poskytování potřebných informací
– 
kontrola a organizace pohybu majetku
– kontrola čistoty a vybavení střeženého objektu
– identifikace organizovaných skupin kapsářů a podpora při jejich eliminaci

Požadavky :
– 
ZŠ/SŠ vzdělání
– trestní bezúhonnost
– 
komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost
– věk nad 18 let
– zkouška profesní kvalifikace Strážný/ochota si zkoušku doplnit

Nabízíme:
– 
stálé a perspektivní zaměstnání v české společnosti
– možnost profesního i platového růstu
– pravidelné teoretické i praktické školení
– 
motivační program
– zajistíme zkoušky profesní kvalifikace za velmi výhodnou cenu

Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete Váš strukturovaný životopis na níže uvedený e-mail. Do předmětu zprávy pište „Strážce v obleku“.

Kontakt: nabor@m2c.eu

Pro podrobnější informace můžete také volat na naši bezplatnou linku 800 111 112.

__________________________________________________________________________________________________

Firma Top Time  přijme asistentky prodeje. Sortiment hodinky a šperky.

 

Zaškolíme do sortimentu. Možnost kariérního růstu. Nástup vždy jako asistenta prodeje, zařazení do funkce po zaškolení.

Požadujeme:
– praxi v maloobchodě
– spolehlivost
– přesnost
– smysl pro týmovou práci

Nabízíme:

– možnost kariérního růstu
– mladý kolektiv

PROSÍME O ZASLÁNÍ ŽIVOTOPISU. ŽIVOTOPIS JE PODMÍNKOU PRO ZAŘAZENÍ DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ.

KONTAKT: javorska@toptime.cz